盧廣仲 -- 大人中(growing Zhong)

作詞:盧廣仲、討海人、威廉霍華作曲:盧廣仲

 

安靜的人想很多
silent people, think a lot
說話的人專心說
talking people, keeping talk
上班的人在五樓
working people, on the fifth floor
下班的人獲得自由
get off duty, get your free


勉強的人不快樂
forced people, unhappy
快樂的人那就是我
happy people, will be me
你也想跟我一樣

You want to be like me
雨下起來唱了首歌

Sky is raining, and sing a song


遠方遠方

Far way, far way

哪裡才是遠方
where should be the miles away
原來愛人不在身邊就叫

Lover didn’t by my side, that is

遠方遠方

Far way, far way
還好我愛的人永遠住在我心臟

thank god, my love, still living in my heart

長大後誰不是離家出走

Getting old, who won’t leave your home
茫茫人海裡

in the crowded people, I’m swimming
抬起頭才發現
look up sky , and I found
流眼淚的星星正在放棄我
weeping star is giving me up

擁抱我
please, hug me tight
萬一我不小心墜落
in case, I’ll be falling down

不想勤勞想放空
don’t wanna work hard, all I want is daydream
太常失敗好想成功
too many lose, I just want to succeed
車水馬龍裡我抓著
in the heavy traffic, I hold on
支持我活著的快樂
happiness, keeping me alive


遠方遠方
哪裡才是遠方
原來愛人不在身邊就叫
遠方遠方
還好我愛的人永遠住在我心臟


長大後誰不是離家出走
茫茫人海裡

抬起頭才發現

流眼淚的星星正在放棄我
擁抱我
萬一我不小心墜落


長大後我們都離家出走
茫茫人海裡
抬起頭才發現

流眼淚的星星正在看著我
weeping star, looking at me

他說加油讓我為你
he said, cheer up, let me

感到光榮

Proud of you
雨過天清涼涼的

rain is over, sky is clear, I feel nice and cool
我不用再擔心什麼
I don’t need to worry anymore
那些花都怒放了
those flower are in blossom
愛人的人獲得自由
those people who love, will get the freedom

arrow
arrow
    文章標籤
    盧廣仲 大人中 歌詞
    全站熱搜

    沼澤 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()