close
Imagine Dragons - Demons

When the days are cold
世態變得炎涼
And the cards all fold
沒有任何翻盤的機會
And the saints we see
我們所看見的聖人
Are all made of gold
只不過是黃金打造的 不堪一擊

When your dreams all fail
連你的夢想都破滅了
And the ones we hail
我們所稱頌的偉人
Are the worst of all
其實是最差勁的傢伙
And the blood's run stale
就連血液都是腐敗的

I want to hide the truth
我想要隱蔽這真相
I want to shelter you
我想要守護你
But with the beast inside
但野性總在體內
There's nowhere we can hide
我們無處可逃

No matter what we breed
不管我們  如何培育/孕育了什麼   
We still are made of greed
我們依舊生性貪婪
This is my kingdom come
這就是我的天國
This is my kingdom come
我來世的模樣

When you feel my heat
當你感覺到我的脅迫
Look into my eyes
看著我的眼睛
It's where my demons hide
那就是我所隱藏的惡魔
It's where my demons hide
那就是我邪惡之處
Don't get to close
別靠太近
It's dark inside
裡面是個深淵
It's where my demons hide
It's where my demons hide

When the curtain's call
當要求致謝的掌聲
Is the last of all
已經是最後一次時
When the lights fade out
所有的燈光逐漸熄滅之時
All the sinners crawl
所有的罪人都會爬行而出

So they dug your grave
他們將挖掘你的墳
And the masquerade
欺騙
Will come calling out
將會被召集起來
At the mess you made
在你所製造的混亂之中  (你過去所說的謊話 將被一一檢視與撻伐  /  在你製造混亂的時候 你只會說更多的謊)
  
Don't want to let you down
我真的不想讓你失望
But I am hell bound
但我已身心俱疲  (但我是個惡魔)
Though this is all for you
儘管這都是為了你
Don't want to hide the truth
但我不想再隱瞞真相

No matter what we breed
We still are made of greed
This is my kingdom come
This is my kingdom come

They say it's what you make
他們說這是你自作自受
I say it's up to fate
但我說這一切都是命運所擺佈
It's woven in my soul
它早就編織在我的靈魂之中  (早已命中注定)
I need to let you go
我必須放開你
Your eyes, they shine so bright
你的雙眼 是如此地明亮
I want to save their light
我想要留住這光芒
I can't escape this now
但如今我已無法逃脫
Unless you show me how
除非你來指引我




感想 
我所看到的感想大部分都是感嘆 每個人所深藏的黑暗面
但我倒覺得這種為了珍惜一個人 不惜為他說謊 想要守護這世界一點純真的心情  真的很感人


題外話 原來鍵盤是接觸不良......久違了 我的電腦~

arrow
arrow

    沼澤 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()